BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 22 iunie 2010

Wild World


Implementam idei diferite de cum sa ne traim viata.Tarziu realizam ca in viata avem nevoie si de prieteni ADEVARATI.
Un prieten trebuie sa intruneasca anumite calitati.Din punctul meu de vedere acele calitati le are cainele.Acum depinde de fiecare iubitor de animale ce prieten necuvantator isi alege.
Fidelitatea unui necucantator e mai presus de ceea ce ne ofera oamenii.Putini sunt aceia care au calitatile unui animalut de companie.
Mi-as dori sa invatam cat mai multe din caracterul si comportamentul animalelor.Cu timpul poate vom deveni cu adevarat umani.Si nu uita sa fi VERDE!

2 comentarii:

Cameleonic spunea...

Nu o sa putem fi catelusi de companie Andra.Cainii au un simt pe care noi,oamenii, nu o sa-l putem avea niciodata-acela de a simti sufletul omului.
Daca un caine simte ca esti bun la suflet atunci iti devine fidel pentru ca e convins ca meriti.
Crezi ca se merita sa fi un catelus fara acest simt.Ar fi un masochism sau ti-ai incerca norocul ....de prea multe ori.

Verde Contemplativ spunea...

Ajungi la un moment dat sa citesti oamenii.Important e ca prietenii sa detina macar o parte din calitatile cainelui si sa ti le afiseze.
Nu e bine nici sa am prieteni care sa ma urmeze orbeste,cum face cainele.Insa consider ca am avea multe de invatat de la animalele de langa noi.
Unele lucruri le-am preluat.Pasarile isi construiesc cuib asa am inceput sa cream si noi case.Furnicile au o ierarhie bine stabilita,la fel si albinele si asa mai departe.
Dar ai dreptate,cu oamenii e o cu totul alta poveste.