BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 6 iunie 2010

Wake-up!


Traim intr-o societate plina de principii,pacat ca nu le respecta mai nimeni.

S-au "confectionat"legi ca sa ne ajute,insa la ce?Si cand te gandesti ca tineretul a fost si este "sprijinit".

Ne-am descurca tare frumos daca am "evolua inapoi"un pic.Probabil ca daca s-ar intampla asa,am aprecia lucrurile pe care le avem acum.

Micile bucurii infrumuseteaza viata,dar realizarea lor necesita straduinta.

Ma bucur inca de mentalitatea studenteasca: am picat un examen,doua,noua,nu e problema pentru asta exista sesiunea de toamna,ca de altfel aceea este ADEVARATA sesiune.

De am trai intr-o lume pozitiva,totul ar fi nu roz,nici lapte si miere,ci zi si noapte.


Cati dintre noi mai observa verdele crud al primaverii?roua frunzelor?aerul rece al muntilor?

Acum apreciem KFC,McDonald`s,facturile pe care de ceva vreme le poti plati online,bancile care te scot din anumite probleme,dar dupa ceva timp iti dai seama ca si banca devine o problema si multe altele.

Deseurile umane - greu de controlat .

Multi dau vina pe politicieni,cand de fapt "naivitatea romaneasca" e vinovata principala.

O varianta ar fi sa punem mana sa muncim pentru noi,romanii,nu pentru altii.Chiar am uitat sa ne respectam poporul?Ni s-a bagat pe gat varianta ca poporul nostru este darz,brav si alte iluzii.Realitatea insa e la televizor,simpla si concisa,spusa de fiecare data intr-un alt mod.

Si totusi in minte imi vin cateva versuri menite sa ma faca sa ma bucur de viata asa cum este:"Don`t worry about a thing `cause every little thing gonna be al right"

Cu o astfel de melodie mi-am inceput ziua de azi,o duminica superba,soarele la ora 8:18 arde placut,iar VERDELE predomina.


0 comentarii: