BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 30 august 2010

A song of devotion



Voi sublinia faptul ca este titlul unei melodii cantata in koreana. Este o melodie in care mi-am gasit linistea de multe ori. Cu greu imi gasesc cuvintele pe care odinioara le scriam cu atata usurinta. M-am lepadat de fiinta mea in urma cu mai bine de un an, uitand de acele detalii care iti fac viata mai frumoasa. Acum ma aflu pustiita, in cautarea a ceea ce am pierdut si de care duc dorul.
Simplitatea nu este un defect, ci un mare atuu daca stii cum sa pui in evidenta acest lucru.
Singuratatea pentru mine a fost acel lacas ce apartinea lumii mele, o lume intangibila, naiva , simpla, calda, umana.
Ma intreb unde am fost atata timp?
Orbita probabil sau pur si simplu am vrut sa ma detasez de aceasta lume si sa incerc sa ma integrez in asa zisa lume reala, sa fiu realista.
Maturitatea nu iti aduce lucruri bune.Unii poate nu sunt deacord cu mine, insa eu consider ca ma simteam de o mie de ori mai bine cand eram mai mica, in acele momente cand abia de gustam din rodul libertatii, in acea perioada cand bucuria mare se regasea intr-o simpla bucata de ciocolata. Am uitat sa mai apreciem lucrurile marunte.
Ne-am pierdut devotamentul fata de fiinta noastra...

2 comentarii:

Amarena spunea...

Melodia este foarte frumoasa <3
Suna trist ceea ce ai scris, dar sa speram ca scoaterea acelui fic te va face sa te simti mai bine sau poate asta a fost chiar una din masurile impotriva situatiei in care s-a ajuns :D

Verde Contemplativ spunea...

Cam ai dreptate. Noroc si cu ficul tau care imi place foarte mult si in care ma regasesc.